Tendințe de marketing Social Media
Acestea sunt tendințele de marketing Social Media pe care trebuie să le urmăriți pentru încă un an de succes în marketingul social media pentru afacerea dvs. Este bine să vă examinați strategia de marketing socială existentă. Este important să țineți pasul cu ultimele tendințe în fiecare an pentru a vă asigura că strategia dvs. este în continuare de succes.
Angajamentul este mai important
Pe măsură ce acoperirea organică devine mai dificilă, singura modalitate de a supraviețui este să vizezi conținut care este:
- Interesant
- Apelant
- Angajant
Algoritmii devin mai inteligenți, deci nu există o cale scurtă către o implicare autentică.
Este timpul să încetezi „înșelăciunea” pentru a câștiga angajamentul și să începi să te gândești la o strategie de implicare îmbunătățită pentru ca fiecare canal să poată ajunge în continuare la adepții tăi.
Marketing de influenceri și micro-influenceri
Marketingul de influență devine un element consacrat al mixului dvs. de marketing. influencerii pot câștiga mii de dolari prin sponsorizări plătite, în timp ce mărcile caută în permanență cei mai buni influenceri pentru campaniile lor.
Pe măsură ce marketingul influencer crește, influencerii mari devin tot mai scumpi pentru mărcile mici și mijlocii. Atunci micro-influencerii au venit pentru a compensa decalajul dintre a fi interesat de marketingul influencer și a avea bugetul potrivit pentru a-l încerca.
Este posibil ca micro-influencerii să nu aibă acces la celebrități, dar pot avea o influență și mai mare în propriii lor adepți. Chiar și 40.000 de adepți ca public pot fi perfecti pentru un brand, cu condiția să lucreze cu influencer-ul potrivit pentru publicul lor țintă.
Rețele sociale pentru realizarea vânzărilor
Rețelele sociale ajută deja clienții în faza de descoperire a produselor. Mărcile își pot promova produsele prin intermediul canalelor sociale, iar clienții află despre ele înainte de a face o achiziție.
Rețelele sociale nu mai sunt doar despre conștientizare și implicare, ci se îndreaptă și mai mult spre considerare și activare a vânzărilor în pâlnia de afaceri.
Serviciu clienți
Roboții și mesageria automată au apărut deja în serviciile pentru clienți ale multor mărci. Rețelele sociale au facilitat accesul clienților la un brand, ceea ce înseamnă că așteptările cu privire la timpul de răspuns cresc.
Chatbot-urile au început să devină populare prin intermediul Messenger-ului Facebook, când mărcile și-au dat seama că este o modalitate ușoară de a adăuga asistență client suplimentară.
Conținut și Storie-uri
Conținutul vizual într-un format vertical care durează de obicei 24 de ore a devenit popular de pe Snapchat și în curând a fost copiat de Instagram pentru a se transforma într-o tendință globală pentru oameni de toate vârstele.
Agenții de publicitate și-au dat deja seama că reclamele Instagram Stories pot fi foarte eficiente, Snapchat și Facebook urmărind hype-ul și cererea lor actuală.