De ce nu fac vânzări cu Shopify?

De ce nu fac vânzări cu Shopify?

De ce nu fac vânzări cu Shopify?

Am primit de curand de la un client intrebarea intrebarea: De ce nu fac vânzări cu Shopify?

Începerea unei noi afaceri online poate fi intimidantă – și una dintre cele mai descurajante provocări pe care le poți întâlni este atunci când ai făcut cercetarea, ai turnat zile și săptămâni de muncă în magazinul tău online și tot nu vezi traficul sau vânzările pe care le-ai dori.

Nu renunța.

Nu există niciun secret pentru crearea unei afaceri de succes, dar avem o mulțime de resurse fantastice de împărtășit. Nu numai asta, dar această comunitate este un loc incredibil pentru a ajunge la sfaturi și feedback despre magazinul dvs. Nu am putea fi mai mândri de comercianții și partenerii incredibili care fac atât de mult pentru a se sprijini reciproc.

În această postare, vom discuta despre câteva lucruri pe care le puteți face pentru a atrage traficul către magazinul dvs. și pentru a încuraja clienții să cumpere odată ce sunt pe site-ul dvs.!

Nu neglija elementele de bază

Înființarea unui magazin online pentru prima dată este interesantă, mai ales atunci când aveți o afacere care vă pasionează. Acest lucru poate face tentant să omiteți câțiva pași pe măsură ce vă configurați, dar înainte de a vă deschide, veți dori să vă asigurați că site-ul dvs. este gata.

Avem o listă de verificare excelentă pentru a vă ajuta să vă asigurați că ați verificat tot, dar în special este o idee bună să acordați o atenție deosebită câteva detalii cheie:

  • Efectuați câteva tranzacții de testare pentru a vă asigura că setările dvs. fiscale sunt exacte, tarifele de expediere funcționează conform intenției și că furnizorul dvs. de plăți este configurat corect.
  • Gândește-te la tema pe care o folosești. Dacă nu sunteți sigur ce căutați într-o temă și puteți previzualiza cu ușurință temele fără a o înlocui pe cea pe care ați publicat-o în site-ul dvs.
  • Obțineți din mai multe surse feedback. Configurarea dvs. vi se va părea total logică, de când ați creat-o, dar acest lucru nu este întotdeauna cazul când un vizitator vine la magazinul dvs. pentru prima dată. Contactați familia și prietenii și aflați dacă există dificultăți în a ajunge la produsele pe care doresc să le vadă.
  • Încrederea clienților este extrem de importantă. Din păcate, unii au avut experiențe neplăcute făcând comenzi online, deci doriți să faceți tot ce puteți pentru a vă asigura că clienții dvs. cred că pot avea încredere în voi:
    • Asigurați-vă că aveți un contact și o pagină Despre noi, cu modalități prin care clienții dvs. pot contacta orice întrebări sau nelămuriri, precum și linkuri către conturi de socializare – cu cât oamenii vă pot contacta, cu atât mai bine.
    • Asigurați-vă că politicile magazinului dvs. sunt ușor de găsit și includeți tot ce vor trebui să știe clienții dvs.
    • Luați în considerare adăugarea de ecusoane de securitate sau de încredere pe site-ul dvs.

Obțineți mai mult trafic

Dacă ați testat totul, v-ați asigurat că site-ul dvs. este bine conceput, dar nu vedeți vizitatori pe site-ul dvs., este o idee bună să vă gândiți la marketing și SEO. Acestea sunt subiecte bogate, dar iată câteva lucruri de verificat la început:

  • Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a îmbunătăți vizibilitatea magazinului dvs. este trimiterea sitemap-ului dvs. la Google, pentru a vă asigura că magazinul dvs. apare în rezultatele căutării.
  • îmbunătăți SEO-ul la cat mai multe pagini si produse
  • Secțiunea de marketing din magazin are instrumente de recomandare și loialitate, ferestre pop-up cupoane, instrumente de campanie prin e-mail și multe altele.

Îmbunătățiți-vă conversiile

Pe de altă parte, dacă vedeți o cantitate mare de trafic, dar nu se traduce în vânzări, poate indica faptul că există ceva despre site-ul dvs. care nu îi convinge pe clienți să efectueze o achiziție. Exact ceea ce este poate varia de la magazin la magazin, dar rebotul clientului poate fi de obicei urmărit la una dintre cele trei probleme:

  • Ușurința de utilizare este un factor important în asigurarea faptului că, clienții dvs. trec prin procesul de plată. Asigurați-vă că butonul „adăugați la coș” este proeminent și ușor de găsit și că meniurile dvs. și categoriile sunt organizate în mod logic 
  • Dacă site-ul dvs. nu este plăcut din punct de vedere estetic, este mai dificil să vă convingeți clienții că meritați să cumpărați. Încercați să realizati imaginile produsului dvs. cât mai clare si mai estece posibil și asigurați-vă că scrierea dvs. este evocativă și fără erori gramaticale.
  • Este important să vă gândiți la strategia dvs. de stabilire a prețurilor. Simpla setare a prețurilor la un preț cât mai scăzut, în timp ce obțineți un profit, vă poate devaloriza marca! Aceste sfaturi vă pot ajuta să creați o strategie eficientă de stabilire a prețurilor pentru afacerea dvs., iar păstrarea în minte a beneficiilor prețurilor psihologice poate aduce beneficii remarcabile.

Instrumentele de analiză sunt utile pentru a depista care dintre aceste probleme ar putea afecta magazinul dvs.

Google Analytics este de neprețuit pentru urmărirea comportamentului clientului dvs. pe măsură ce navighează prin magazinul dvs..

CONTACTAȚI-NE ASTĂZI

Vă rugăm să ne furnizați cât mai multe detalii despre proiect.

dETALII PROIECT
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
×