Trucuri despre Psihologia din spatele Cumpărării
Un studiu din Psychology Today leagă impulsul de cumpărare în general de personalitatea persoanei, plăcerea de a cumpăra ceva nou și (aici este cel mare) legătura lor cu Brandul de aceea vă destăinuim si dumneavoastră, cateva trucuri despre Psihologia din Spatele Cumpărării.
Ca antreprenor cu un produs de oferit, doriți să ajungeți la un public cât mai larg posibil. Pentru a-ți atinge obiectivul de a-l face mare, trebuie să înțelegi cumpărătorii și modul în care din punct de vedere psihologic puteți determina oamenii să facă o achiziție astăzi.
Vom învăța de ce oamenii iau anumite decizii.
Efectul cu cifre din stânga
Una dintre cele mai comune tactici de marketing pe care le-am văzut cu toții înainte are un nume, efectul cu cifre din stânga. Ultima dată când te-ai dus la magazin și ai cumpărat ceva pentru că erau doar 19 lei și 99 de bani și nu 20 de lei, ai experimentat efectul cu cifre din stânga.
Oamenii au un obicei ciudat de a se concentra pe cifrele din stânga ale prețului.
Fenomenul Baader-Meinhof
Ați avut vreodată un prieten sau o rudă care să vă recomande o marcă sau un produs, după care ca dvs. să îl vedeți brusc în tot orașul sau pe internet?
Fenomenul Baader-Meinhof poartă și numele de „Iluzie de frecvență”. Afectează aproximativ 1 din 1000 de persoane, cu toate acestea imagini mai puternice și cuvinte / fraze puternice pot crește șansele.
Adevărul este că este posibil să fi văzut marca de mai multe ori, dar nu i-ați dat importanță .
Interacțiunea socială cu cineva care a avut o experiență bună (sau proastă) cu produsul face ca persoana care a auzit povestea să știe mai mult să recunoască marca în viața de zi cu zi.
Consolidarea socială în combinație cu „Iluzia de frecvență” face extrem de probabilă posibilitatea de a crește vânzările oferind produsului dvs. clienților să le vadă prin eforturile de marketing social sau prin reclame.
Teama de a pierde (FOMO)
Teama de a pierde (FOMO) este o tendință extrem de comună care apare atunci când oamenii văd o ofertă specială sau o valoare pe care și-ar dori-o. FOMO este deosebit de proastă pe rețelele de socializare, întrucât 56 la sută dintre oameni se confruntă cu acest fenomen.
Gândiți-vă la ultima dată când ați mers la un magazin și ați găsit ceva cu 25, 50 sau 75% reducere. Probabil că ați sărit la achiziție pentru că doriți să obțineți o ofertă bună. Clienții dvs. simt la fel. Vor o afacere bună, iar strategia dvs. de marketing vă poate ajuta să atrageți mai mulți clienți prin FOMO.
Unele dintre cele mai comune moduri de a atrage clienți noi sunt oferirea de cupoane „pentru prima dată cumpărător”. Acest lucru îi va încuraja pe clienți să ofere o șansă mărcii dvs., ceea ce va duce la clienți pe tot parcursul vieții.
De asemenea, ați putea oferi clienților care se înscriu la lista dvs. de e-mail cupoane exclusive.
Ofertele speciale pentru lista dvs. de clienți sunt foarte recomandate.
Vă oferă șansa de a vă viza publicul prin consolidarea potențialului și vă crește vânzările prin curiozitatea clienților și FOMO.
Creează un momeală
În marketing, poate părea ciudat să creezi un produs momeală, dar după cum se dovedește, este foarte eficient. Efectul de scontat apare atunci când proprietarul unei companii dorește ca un client să cumpere o versiune mai mare sau mai scumpă a unui produs, așa că realizează o a treia opțiune pentru a face ca cea mai scumpă opțiune să pară alegerea logică.