Trend Marketing Social Media pe TikTok
Înainte să va prezentam mai multe despre noul trend marketing Social Media pe TikTok, să vă explicăm ce este mai exact TikTok.
Platforma permite, în esență, utilizatorilor să distribuie videoclipuri scurte (mai scurte de un minut, realizate de obicei de ei) la care sunt apoi editate cu ajutorul unor parți de melodii, filtre vizuale, stickere, tăieturi și editări rapide și multe altele.
TikTok avea aproximativ 800 de milioane de utilizatori activi lunar, la sfârșitul anului 2019. Utilizatorul mediu deschide aplicația de 8 ori pe zi, petrecând o medie zilnică totală de 52 de minute pe platformă.
Marketerii se îndreaptă rapid către TikTok – și pe bună dreptate. Aplicația este un instrument atractiv de marketing din trei motive principale.
- Mărimea publicului său
- Demografie
- Autenticitatea sa (presupusă)
În timpul pandemiei COVID-19 – când oamenii au avut brusc mai mult timp și au căutat forme de relaxare – TikTik a explodat.
Aplicația a adăugat 52,2 milioane de utilizatori în întreaga lume doar în martie 2020. Nu numai atât, dar și timpul petrecut pe ea a crescut. În SUA, de exemplu, utilizatorul mediu a petrecut 8 ore pe TikTik pe tot parcursul lunii martie – o creștere de 10,8% față de ianuarie.
TikTok nu numai că are un public în plină dezvoltare, dar atrage și unele dintre generațiile mai tinere ale societății. De exemplu, se estimează că Genenația Z reprezintă 60% din toți utilizatorii TikTok.
Tinerii sunt fericiți să acorde atenția asupra platformelor – totuși, se așteaptă ca atenșia lor să fie răsplătită.. Nu vor aștepta ca lucrurile să devină interesante; vor face o judecată rapidă în câteva secunde.
Sfaturi pentru dezvoltarea strategiei TikTok a Brandului dvs.
Înțelegeți publicul țintă
La fel ca orice altă platformă de socializare de succes, TikTok valorifică puterea comunității de a aduce oamenii împreună.
Cercetând comunitatea țintă, puteți obține informații critice despre modul în care comunică, hashtagurile pe care le folosesc, conținutul la care răspund bine și multe altele. Această cercetare poate demonstra dacă Brandul dvs. trebuie să adopte o nouă abordare, ușor diferită decât înainte.
Creați-vă propriul conținut organic
Cu preferințele publicului țintă, puteți începe acum să creați conținut adaptat comunității respective. Acest lucru va avea apoi un efect de snowball.
Cu cât produci mai mult conținut, cu atât vei înțelege mai bine preferințele comunității tale.
Strategii potențiale:
- Crează un Efect de marcă: cu efecte de marcă, mărcile își pot crea propriile efecte (cum ar fi filtre sau obiecte de realitate augmentată) pe care utilizatorii le pot adăuga apoi la propriile videoclipuri.
- Hashtag Challenge: Dacă doriți să profitați rapid de puterea comunității, veniți cu o provocare hashtag. Creați-vă propriul videoclip cu un hashtag însoțitor și încurajați utilizatorii să facă același lucru.
- Hashtag Challenge Plus: Aceasta este în esență o combinație a celor două strategii anterioare, integrând efecte de marcă cu Hashtag Challenges pentru a forma mișcări puternice specifice mărcii.
Configurați anunțurile TikTok
- Creați un cont TikTok Ads
- Creați o campanie
- Definiți destinațiile de plasare și direcționarea
- Controlați detaliile (cum ar fi cheltuielile publicitare, durata și obiectivele)
- Creați-vă anunțul folosind kitul lor de creare video
- Publicați-l maselor