Sfaturi pentru E-mail Marketing Automatizat

6 Sfaturi pentru E-mail Marketing Automatizat

6 sfaturi pentru e-mail marketing automatizat

Trebuie să ții cont de 6 sfaturi pentru e-mail marketing automatizat. Asta facem noi pentru clienții noștri atunci când ni se cere sa luăm în considerare automatizarea marketingului prin E-mail.

1. Gândește-te cu atenție la Oferta magnet (Lead magnet)*

Primul pas este de a încuraja oamenii să se înscrie cu Ofertele magnet (Lead magnet)* corespunzătoare care să le ofere un motiv pentru a face acest lucru. Este mai bine să vă gândiți la un motiv relevant și util, mai degrabă decât la o recompensă instantanee, deoarece acest lucru crește șansele de a crea o relație pe termen lung cu ei.

Ofertele magnet (Lead magnet)* trebuie să fie clare, oferind o valoare care nu poate fi ignorată de publicul țintă.

2. Concentrați-vă pe mesajul de întâmpinare

După ce un utilizator se înscrie la o listă, este important să trimiteți un mesaj de bun venit cât mai relevant posibil.
O segmentare adecvată a utilizatorilor vă permite să trimiteți un mesaj de întâmpinare călduros care să abordeze problemele lor, ajutându-i să găsească răspunsurile corecte, în timp ce aceștia învață mai multe despre marca dvs.
De asemenea, este important să planificați e-mailurile pe care le veți trimite și cum va funcționa fluxul de lucru al mesajelor de acum înainte.

3. Nu subestimați lead nurturing-ul*

Automatizarea nu trebuie să fie impersonală. Dimpotrivă, este crucial să adăugați o notă personală e-mailurilor dvs., ca o modalitate de a vă arăta interesul real pentru fiecare mesaj pe care îl trimiteți.
Încurajarea lead nurturing-ului* se referă la consecvență și, deși automatizarea poate fi foarte utilă, este totuși important să excelați în segmentarea publicului dvs. pentru a vă asigura că fiecare destinatar primește mesajul potrivit.

4. Creați declanșatoarele potrivite

Înainte de a începe automatizarea, este util să vă concentrați asupra obiectivelor și așteptărilor dvs. de la fiecare proces automat.
Dacă sunteți interesat de creșterea potențialului, puteți utiliza automatizarea e-mailurilor pentru a trimite mesaje consistente și personalizate destinatarilor dvs. pentru a crea o relație cu aceștia.
Dacă doriți să utilizați automatizarea e-mailurilor pentru a crește vânzările, puteți crea setul corect de e-mailuri pentru a vă promova produsele în cel mai relevant și atrăgător mod.

5. Continuați să evaluați procesul

Este util să îl evaluați din când în când pentru a-i măsura performanța și a examina dacă trebuie să fie schimbat.
Deoarece fiecare public este diferit, este o idee bună să-i monitorizezi singur procesul automatizat pentru a testa dacă contribuie la o strategie de marketing prin e-mail de succes.

6. Faceți evidentă abonarea și dezabonarea

Este frustrant pentru utilizatori să caute în continuare opțiunea de dezabonare de la un e-mail de care nu sunt interesați.
Trebuie să aveți un afișaj clar cu toate opțiunile disponibile.

 

* Oferta magnet (Lead magnet) este un termen de marketing pentru un articol sau serviciu gratuit care este oferit în scopul colectării detaliilor de contact; de exemplu, Oferta magnet pot fi pentru subscrieri de proba, testare de produse, sample-uri, Trial-uri și consultații gratuite. Specialiștii în marketing utilizează Oferte magnet pentru a crea clienți potențiali pentru vânzarea produselor (Sales leads).

* Lead nurturing este acea activitate de comunicare desfășurată pe toată perioada de la prima solicitare de informatii de către utilizator până la achiziția efectivă.

 

CONTACTAȚI-NE ASTĂZI

Vă rugăm să ne furnizați cât mai multe detalii despre proiect.

dETALII PROIECT
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
×