Reguli pentru un Brand Social mai bun
Nu există o abordare universală a construirii și menținerii unui brand bun. Aceste reguli pentru un Brand Social mai bun, sunt adevăruri și tactici de marketing constante pe care trebuie să le avem în vedere:
Fii specific
Unele campanii de branding încearcă atât de mult să fie diferite încât își pierd relevanța sau mesajul necesită prea multe explicații. Amintiți-vă: diferit nu este întotdeauna bun, mai ales în mediile online și mobile, când aveți doar câteva secunde pentru a capta atenția cuiva și a vă conecta cu emoțiile sale.
Fii de ajutor
Puneți-vă această întrebare: „De ce ar vrea cineva să audă de noi?” Asigurați-vă că există un motiv pentru a vă conecta.
Oferiți oamenilor un motiv pentru a vă conecta și faceți-i una dintre forțele motrice ale conținutului și promovărilor dvs. sociale. „Verificați-ne pe Facebook” într-adevăr nu este un mare apel la acțiune. În cazul în care vă vizați B2B, poate că este „Obțineți sfaturi de succes ale industriei – Urmați-ne pe Twitter”.
Fă-i pe oameni să vorbească
Amintiți-vă, în social,că brandul dvs. nu este ceea ce afirmați dumneavoastră; mai degrabă este ceea ce spun oamenii despre tine.
Stârnește conversația și promovează conținut care generează dialog între membrii comunității tale și chiar prietenii lor. Încurajați interacțiunile, de exemplu: „Întreabă-ți prietenii” Acest lucru va stimula și „Vorbirea despre asta” pe Facebook.
Fii Om
Social media este locul potrivit pentru a arăta partea umană a companiei dvs. Lăsați oamenii să cunoască nu numai produsele dvs., ci și oamenii din spatele produselor dvs. Amintiți-vă, social media este despre socializare și oamenii vor să simtă că se conectează cu oameni reali care împărtășesc valorile și emoțiile lor.
Este imposibil să comunici cu un obiect neînsuflețit. Slăbiți puțin și arătați fața din spatele cortinei. Fii cu adevărat prieten cu iubitorii mărcii tale!
Încurajați distribuirea (Share-ul)
Share-ul este la fel de valoroas ca Like-ul sau Follow-ul! Creează impresii peer to peer care prezintă marca dvs.
Creați conținut care merită distribuit și apoi faceți trimiterea la îndemnul pe care încercați să îl încurajați. Cu toții ne dorim angajamente, conversii și acțiuni – dar ce zici de acțiuni? Amintiți-vă – Share-ul este acțiunea.