Pinterest evidențiază vânzarea produselelor Gifts Feed
Noul feed Pinterest evidențiază vânzarea produselelor în Gifts Feed prezintă doar Product Pins sau Rich Pins cu informații despre prețuri și disponibilitate
Pinterest a creat un feed de Cadouri pentru a prezenta articolele din rețea care sunt de vânzare, instrumentul de descoperire vizuală dezvăluit pe blogul său oficial de afaceri Pinterest.
Feed-ul Cadouri Pinterest
Feed-ul Cadouri, pe care postarea îl descrie ca „feed în curs de desfășurare”, afișează numai Pinuri de produs, care sunt Rich Pins și includ detalii suplimentare, cum ar fi prețurile în timp real, disponibilitatea și unde pot fi achiziționate. Cu Pinii produsului, pinii primesc și notificări prin e-mail atunci când pinii au adăugat scăderea prețului.
Pinii produsului îi ajută pe pini să „decidă ce produse sunt potrivite pentru ei”, spune postarea.
Feedul Cadouri include și filtre de preț desemnate prin semne de dolar „astfel încât să puteți găsi ceva pentru fiecare buget”, spune Pinterest.
Pinterest scoate în evidență nivelul de preț al produsului
Potrivit postării, $$$$ reprezintă produse care costă mai mult de 200 $, $$$ arată produse între 50 $ și 200 $, $$ este pentru produsele de la 25 $ la 50 $, iar $ „este ceva mai puțin decât atât”.
„Până în prezent, am aflat că Pinii produsului obțin rate de clic mai mari decât Pinii obișnuiți și fac marca dvs. mai vizibilă datorită siglei de pe Pin”, spune postarea.
Pinii produsului includ, de asemenea, file pe care pot fi făcute clic pentru a vedea produsele de pe site-urile de comerț electronic de unde pot fi achiziționate.
Pinterest spune că a lansat feedul Cadouri pentru că „știm că oamenilor le place să folosească Pinterest pentru idei de cumpărături”.
Feedul Cadouri se găsește în categoriile obișnuite de pe Pinterest.