Marketing de conținut și optimizare SEO
Fiecare marketer digital cunoaște minunile marketingului de conținut și strânsa lui legătură cu optimizarea SEO. Specialiștii în marketing B2B au o strategie de marketing pentru conținut, potrivit cercetărilor efectuate de Content Marketing Institute.
De la construirea încrederii și autorității cu cititorii, la creșterea implicării clienților direcționați, generând mai mulți clienți potențiali și, în cele din urmă, creșterea vânzărilor, marketingul de conținut a schimbat jocul de marketing, în special pentru mărcile B2B.
Optimizarea motoarelor de căutare este un alt pilon la fel de important în marketingul digital. Rezultatele căutării organice și creșterea traficului către site-ul dvs. sunt o piesă importantă.
Platformele motoarelor de căutare devin mai inteligente și devine din ce în ce mai dificil pentru mărci să își păstreze SEO ridicat.
Numai Google își schimbă algoritmul de căutare de aproximativ 500 până la 600 de ori pe an, ceea ce face ca optimizarea ridicată a motorului de căutare să fie mai puțin o garanție și mai mult un obiectiv pe termen lung, mărcile trebuie să abordeze strategic.
Soluția la aceasta se bazează pe marketingul de conținut.
Pur și simplu, aceasta înseamnă crearea de conținut conceput nu pentru a vinde un anumit produs, ci mai degrabă pentru a promova o narațiune mai largă a mărcii.
Optimizarea motoarelor de căutare vă îmbunătățește marketingul de conținut și, la rândul său, marketingul de conținut vă crește SEO-ul. Aceste strategii digitale se completează și se hrănesc reciproc.
Mulți specialiști în marketing au concepția greșită că strategia de optimizare a motorului de căutare nu ar trebui să includă marketing de conținut, iar marketingul de conținut nu trebuie să ia în considerare SEO, dar optimizarea motoarelor de căutare și marketingul de conținut se îmbunătățesc reciproc atunci când sunt utilizate strategic.
Experiența utilizatorului
SEO nu înseamnă doar bloguri, articole, cuvinte cheie și linkback-uri, ci și optimizarea robots.txt, îmbunătățirea metadatelor și utilizarea etichetelor în mod adecvat.
Optimizarea tehnică face ca o pagină web să fie atrăgătoare pentru motorul de căutare și asigură faptul că site-ul nu are legături rupte cu coduri de eroare (cum ar fi 404s). În caz contrar, sursa va fi slab clasată de motorul de căutare. Optimizarea adreselor URL și transformarea concludentă – totul după .com – conduce concis motorul de căutare pentru a găsi subpagini relevante și a clasifica diferitele părți ale site-ului dvs. Acest lucru este vital pentru succesul oricărei campanii SEO. Elementele tehnice SEO beneficiază de UX și sunt prezente pentru a face publicitatea conținutului.
Un sitemap bun asigură o abordare ușoară a conținutului pentru utilizatori, iar robots.txt optimizat accesează cu crawlere site-ul, astfel încât spectatorii să poată accesa conținutul. Eticheta adecvată oferă indexare remarcabilă și superioară și rezultate de căutare autentice. Etichetele precum etichetele pentru antet și etichetele pentru titlu beneficiază de utilizator prin strategizarea conținutului într-un mod util cititorilor și ușor de înțeles de către motorul de căutare.
O etichetă de titlu bună asigură o experiență excelentă pentru utilizator, deoarece vizitatorul poate recunoaște informațiile din pagină înainte de a da clic pe ea. Etichetele antet (H1-H6) dețin o mare importanță pentru a diferenția titlurile și subpozițiile din conținut pentru a-l face bine organizat.
SEO și marketingul de conținut nu sunt departamente separate. De fapt, ambele departamente sunt într-o strânsă legătură. Marketingul de conținut are succes numai dacă are un SEO adecvat. Împreună, SEO și marketingul de conținut sunt explozive.