Îmbunătățiți Brandul dumneavoastră pe Twitter
Supravegherea a ceea ce fac alții pe canal este un mod excelent de a învăța cele mai noi strategii și tactici pentru a îmbunătăți Brandul dumneavoastră pe Twitter.
Cu peste 241 de milioane de utilizatori activi pe Twitter, tot mai multe mărci își dau seama că stabilirea unei prezențe nu mai este o opțiune. Trebuie să fiți prezenți.
Succesul pe Twitter necesită timp, precum și o cunoaștere profundă a celor mai bune practici care vine doar cu experiență prin încercări și erori.
Monitorizați modul în care Brandurile folosesc Twitter pentru a atrage atenția componentelor lor.
Newsjack Ce e de actualitate.
Profitarea știrilor în tendințe scriind despre acestea deoarece acestea sunt de ultimă oră poate fi o modalitate foarte eficientă de a injecta marca dvs. în conversație. În timpul Super Bowl-ului din acest an, multe mărci au jucat jocul Newsjacking, împărtășindu-și jocurile în timp real.
Întreabă-ți Fanii.
Orice networker merită. Întreabă-i orice. Cu cât le puneți mai multe întrebări, cu atât vor avea mai multe șanse să aibă încredere că sunteți cu adevărat interesați de nevoile și interesele lor, cu atât mai probabil vor avea afaceri cu dvs. când va veni momentul.
Interacționați cu alte Branduri.
În trecut, ar fi fost extrem de neobișnuit – și aproape imposibil – ca un Brand să vorbească cu altul. Care ar fi rostul? Și fără Internet, oricum nu ar exista un forum bun pentru o astfel de conversație. Rețelele sociale schimbă totul. Și astăzi, acum, când majoritatea mărcilor au elementele de bază ale Twitter-ului în jos, merg acolo unde nu au mai existat mărci, ajungând unul la altul nu doar pentru bătăi de joc casual, ci și pentru un angajament strategic.
Îmbrățișați-vă fanii.
Oamenii urmăresc mărcile pe Twitter din mai multe motive, dintre care unul este pentru un autograf digital, șansa de a se conecta cu cineva sau ceva pe care îl adoră. Interacțiunea individuală este ideală.
Vorbeste despre vreme.
Care este singurul lucru despre care vorbesc oamenii când nu au altceva de spus? Vremea! Toată lumea este interesată de prognoză, de temperatură și dacă este soare, plouă sau ninge afară.
Fii receptiv.
Este un fapt că mai mult de 70% dintre utilizatori se așteaptă ca mărcile să revină la ele pe Twitter în mai puțin de o oră
Simțul umorului.
Prea multe mărci se iau prea în serios pe Twitter. Pentru ei, fiecare tweet este liniștit, lipsit de orice personalitate, nu-i pasă niciodată de simțul umorului.
Da gratis.
Poate că cel mai simplu mod de a ieși în evidență printre concurența pentru atenție pe Twitter este de a găzdui un concurs sau o loterie.
Inspirațional.
Indiferent dacă faceți marketing către companii sau consumatori, nu uitați că vorbiți cu alți oameni pe Twitter.
Împărtășiți cunoștințele.
Vorbind despre a fi de ajutor, unele dintre cele mai populare conturi de pe Twitter sunt cele care oferă informații și informații adepților lor.