Google AdWords lansează noi funcții mobile.
Google AdWords lansează noi funcții mobile, modificările și adăugirile includ linii de descriere extinse, anunțuri grafice adaptabile pentru a se potrivi diferitelor dispozitive și formate, opțiuni de licitare mai personalizate și funcții pilot pentru Google Maps care permit agenților de publicitate să introducă mai multe informații despre afacerile lor.
Dintre miliardele de căutări, mai mult de jumătate se întâmplă acum pe un telefon mobil. Google a constatat, de asemenea, că mai mult de jumătate din traficul web provine de pe smartphone-uri și tablete.
1. Anunțuri text extinse
De asemenea, linia de descriere va crește de la două linii de descriere de 35 de caractere la o linie de descriere consolidată de 80 de caractere.
În prezent, dacă o adresă URL afișată manual nu se potrivește cu adresele URL finale și cele ale paginii de destinație, acestea sunt respinse. În cadrul modificării, domeniile vor fi extrase automat din URL-ul final pentru a asigura acuratețea și calea URL-ului poate fi personalizată.
Aceste actualizări vor fi deosebit de relevante pentru agenții de publicitate care doresc să ajungă la „consumatorul mobil mobil”, care dorește să știe exact ce produse și servicii sunt disponibile înainte de a accesa un site web.
2. Anunțuri grafice adaptabile
Consumatorii de pe mobil se angajează acum cu conținut de pe site-uri mobile, din aplicații și din videoclipuri. Dar pentru specialiștii în marketing, există o provocare continuă de a crea reclame care să se potrivească pe toate aceste dimensiuni și formate de dispozitive.
Noul instrument Google – anunțuri adaptabile pentru afișare – sunt concepute pentru a ajuta agenții de publicitate să dezvolte anunțuri pentru a contracara conținutul, formele și dimensiunile diverse de pe cele peste două milioane de site-uri și aplicații ale editorilor din Rețeaua de display Google (GDN).
Este o mișcare importantă, deoarece agenții de publicitate nu mai trebuie să redimensioneze anunțurile grafice în funcție de site-ul sau dispozitivul pe care au apărut. Titlurile, o descriere, o imagine și o adresă URL vor fi suficiente pentru ca Google să proiecteze automat anunțurile adaptabile.
3. Licitarea per tipul de dispozitiv Mobile vizat in Campanie
AdWords va permite în curând agenților de publicitate să seteze ajustări individuale ale sumelor licitate pentru fiecare tip de dispozitiv (mobil, desktop și tabletă). Anterior, procesul era mai manual cu fiecare dispozitiv încorporat în campaniile publicitare prin instrumentul Campanii îmbunătățite Google.
4. Conectarea online și offline cu dispozitivul mobil
Deosebit de relevante pentru specialiștii în marketing sunt constatările Google conform cărora căutările mobile legate de locație cresc cu 50% mai repede decât toate celelalte căutări mobile. Platforma spune că aproape o treime din toate căutările mobile efectuate pe Google sunt legate astăzi de locație.
Platforma de căutare introduce noi anunțuri de căutare locale pe Google.com și Google Maps pentru a ajunge la consumatori în timp ce caută locații fizice de afaceri.
Hărți Google
Noile funcții de pe Google Maps vor permite, de asemenea, companiilor să dezvolte mai multe experiențe de marcă și personalizate în două moduri.
Google experimentează o varietate de formate de anunțuri pe Hărți pentru a facilita utilizatorilor să găsească companii din jurul lor. De exemplu, un utilizator al hărții ar putea vedea pini promovați pentru cafenelele sau benzinăriile din apropiere de-a lungul traseului de conducere. Iată un exemplu al noilor pini promovați:
Afacerile locale pot include acum mai multe detalii despre afacerile lor, cum ar fi oferte speciale sau oferte de produse. Iată cum va arăta noua pagină de afaceri:
Aceste ultime oferte de la Google AdWords întăresc nevoia tuturor afacerilor de a înțelege importanța dispozitivelor mobile. Consumatorii au făcut deja această schimbare, iar companiile se joacă acum din urmă.
* Imaginie oferită de Google AdWords