Comerțul contextual schimbă experiența cumpărăturilor
Comerțul contextual schimbă experiența cumpărăturilor prin combinarea puterii datelor de pe smartphone-uri cu ușurința interacțiunii în spațiile fizice.
Ideea de „comerț contextual” este, produse care sunt livrate unui consumator pe măsură ce sunt necesare.
Comerțul contextual înțelege nevoia de anumite cumpărături, transformând procesul de cumpărare în ceva care funcționează în favoarea clientului – și nu împotriva lor.
Comerțul contextual schimbă experiența de cumpărături, folosind date de pe dispozitive precum dispozitive portabile, smartphone-uri și termostate inteligente, Internetul obiectelor poate ajuta la eficientizarea procesului de cumpărături. Mai important, poate ușura modul în care interacționăm cu produsele în spații fizice, nu doar în domeniul online, unde au fost în mare parte limitate până acum.
Efectele pe scară largă ale acestor schimbări în lumea digitală, mutarea lor treptată în viețile noastre fizice vor estompa drastic liniile dintre experiențele noastre online și cele din viața reală.
Pe măsură ce comerțul online avansează, cei care nu țin pasul cu ratele de conversie și cu Checkout-uri rapide vor rămâne în urmă foarte repede.
În procesul de cumpărare online, viteza este regele, spune analistul tehnic Robert Enderle de la Enderle Group: „În mod sigur vrei să scurtezii ciclul dintre angajament și cumpărare. Oricine poate afla cum să-l realizeze astfel încât să priviți un produs, să spuneți că îl doriți și [instantaneu] îl aveți, va deține probabil piața. ”
Acesta este doar unul dintre motivele pentru care dezvoltatorii lucrează pentru a debloca potențialul tehnologiilor de recunoaștere a vocii. Recunoașterea automată a vorbirii (ASR) funcționează în tandem cu înțelegerea limbajului natural (NLU) pentru a permite mașinilor să convertească vorbirea în text și apoi să proceseze semnificația frazelor capturate.
Marea problemă a comerțului contextual este că depășește o linie subțire între ultra-comoditate și unele potențiale încălcări ale confidențialității.