Cinci practici SEO pentru blog nou
Vă dezvaluim Cinci practici SEO pentru setarea unui blog nou.
Există trei semnale de top folosite de Google pentru a determina dacă un blog este relevant pentru o anumită interogare de căutare și cum ar trebui să se claseze în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP). Sunt:
- Conținut – conținutul este aplicabil interogării de căutare și cât de relevant este acesta?
- Linkuri – conținutul dvs. este suficient de bun pentru a putea fi conectat, în special de site-urile cu autoritate.
- RankBrain – inteligența artificială utilizată în algoritmul Google a devenit al treilea semnal cel mai important.
Cercetarea cuvintelor cheie
Crearea blogului dvs. poate fi ușoară în funcție de experiența dvs.
Mai întâi trebuie să căutați și să înțelegeți cuvintele cheie pe care le folosesc clienții dvs. pentru a căuta produsele și serviciile dvs.
Doriți să evitați greșelile colosale, cum ar fi:
Alegerea cuvintelor cheie supra-specifice, fără trafic.
Alegerea cuvintelor cheie care nu convertesc sau nu sunt relevante pentru afacerea dvs.
Nu este util sau obligatoriu să aveți cuvântul cheie în domeniul dvs., cu câțiva ani în urmă ar fi ajutat la clasare, dar de la actualizarea exactă a domeniului de potrivire Google din septembrie 2012, nu mai este important și util așa cum a fost.
Generați un sitemap XML
Sitemap-urile XML sunt fișiere care listează adresele URL ale unui site împreună cu metadatele despre fiecare adresă URL (când a fost actualizată ultima dată, cât de des se modifică și cât de relativă este cu alte adrese URL din site), astfel încât motoarele de căutare să poată accesa cu crawlere site-ul.
Având avantajele enumerate mai sus de a genera și trimite site-ul dvs. către motoarele de căutare, conținutul dvs. este înțeles mai bine de motoarele de căutare și se clasează mai bine în SERP-uri.
Remediați legătura permanentă sau adresa URL
Legăturile permanente sau adresele URL sunt importante în optimizarea unui nou site web, având caractere inutile în adresele URL, cum ar fi semne de întrebare și punctuație, numerele irelevante ar putea afecta modul în care site-ul dvs. este înțeles de către motoarele de căutare, ceea ce face dificilă accesarea cu crawlere și indexarea, cu excepția site-urilor web autorizate.
Etichetă de titlu și meta descriere
Fiecare pagină de pe blogul dvs. trebuie să aibă o etichetă de titlu, care să prezinte despre ce este vorba. Dacă aveți cuvintele cheie în eticheta dvs. de titlu, puteți ajuta pagina dvs. să se claseze mai mult în SERP. Etichetele de titlu pot depăși limita de 70 de caractere și pot include numele companiei sau al mărcii cu un cuvânt cheie.
Meta descrierile de pe paginile dvs. de web prezintă mai detaliat despre ce sunt paginile. Pentru a vă maximiza pe deplin meta descrierea, completați descrierea având în vedere oamenii, deoarece aceasta determină dacă utilizatorii fac clic pe blogul dvs. din rezultatele motorului de căutare.
Responsive Design
A face blogul să fie accesibil pe mobil este un win-win atât pentru dvs., cât și pentru vizitatorii blogului dvs., ducând la un SEO mai bun și la un clasament mai ridicat de la motoarele de căutare. Potrivit barometrului pentru consumatori de la Google, în multe cazuri, smartphone-urile sunt utilizate cel puțin la fel de des ca computerele pentru accesarea internetului.