Campanii de marketing prin e-mail

Campanii de marketing prin e-mail

Campanii de marketing prin e-mail

Automatizarea campaniilor de marketing prin e-mail poate crește loialitatea față de Brand. Aceasta poate crește implicarea potențialilor clienți și îi  poate converti în clienți fără a ridica un deget.

În epoca sistemelor de Self-Checkout din Super Market-uri, automatizarea marketingului prin e-mail este următorul pas logic pentru strategia dvs. de vânzări și marketing.

Ce este mai exact Automatizarea Email Marketing ?

Automatizarea marketingului prin e-mail implică utilizarea software-ului de automatizare pentru a E-mailuri bazate pe istoricul produselor achizitionate de catre clienți prin e-mail. Automatizarea e-mailului poate include și reimplica clienții dvs. folosind inclusiv produse adaugate in Wishlist . După ce ați configurat acest tip de targhetare, comunicați cu clienții dvs., fără nicio gestionare din partea dvs. sau a personalului dumneavoastră.

Ce poate face Automatizarea Email Marketing pentru dvs.?

Un studiu a constatat că 80% dintre utilizatorii automatizării marketingului au văzut numărul lor de clienți potențiali crescând, iar 77% au văzut numărul de conversii crescând.

Iată câteva sfaturi de aplicat in campania dvs. de marketing prin e-mail încât aceasta să fie și mai bună:

Testați – Este posibil ca oamenii să nu admită că judecă o carte după coperta sa, dar judecă un e-mail după subiect. Studiile privind implicarea utilizatorilor prin e-mail sugerează că 35% dintre destinatari deschid e-mailuri în funcție de cele mai bune linii de subiecte de e-mail. Software-ul de automatizare vă permite să testați A / B două linii de subiect pe un eșantion mic de destinatari. Linia de subiect care primește cele mai multe e-mailuri se deschide automat la trimiterea de e-mailuri cu linia de subiect mai performantă către destinatarii rămași. Oferind EDM-ului tău cele mai mari șanse de a fi citit.

Interactionați – Nu-i aștepta să vină la tine, încearcă să intri in contact cu ei. Afacerea dvs. merită să vă lăudați. Interacționați cu clienții dvs. și atrageți-i să interacționeze cu dvs. Automatizarea e-mailurilor vă permite să programați partajarea regulată a postărilor de blog, a informațiilor despre produse și a ofertelor cu baza dvs. de date. Trimiteți e-mailuri lunare, la doua săptămâni sau săptămânale pentru a vă menține Brandul în frunte.

Analizați – automatizarea marketingului prin e-mail vă permite să urmăriți e-mailurile trimise, e-mailurile deschise, ratele de clic EDM și, în cele din urmă, conversiile din EDM. Analiza performanței campaniei, inclusiv analiza canalului, vă oferă informații despre cele mai bune și cele mai slabe aspecte ale campaniei dvs. de marketing prin e-mail.

Optimizare și repetare – Ce funcționează cel mai bine pentru clienții dvs.? După ce ați stabilit cele mai performante părți ale campaniilor dvs. de e-mail anterioare, optimizați campaniile viitoare pentru a le reproduce succesul. Identificați limba, ofertele și imaginile care vă atrag cel mai mult clienții și repetați.

Lucrați mai inteligent, nu mai greu și permiteți automatizarea prin e-mail marketing să consolideze relațiile cu clienții dvs.

Aveți nevoie de campania dvs. de marketing prin e-mail automatizată?

CONTACTAȚI-NE ASTĂZI

Vă rugăm să ne furnizați cât mai multe detalii despre proiect.

dETALII PROIECT
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
×